15.01.2024
Wipasz został członkiem Brytyjskiego Stowarzyszenia Żywności Mrożonej (British Frozen Food Federation, BFFF), elitarnego grona skupiającego przedstawicieli rynku żywności mrożonej. Stowarzyszenie, z ponad 75 letnią historią, zrzesza ponad 300 członków reprezentujących największych producentów, największe Brytyjskie sieci retailowe, importerów, exporterów, restauratorów, dystrybutorów, brokerów oraz podmioty związane z biznesem (np. dostawców usług logistycznych, dostawców technologii). Jedna z głównych idei stowarzyszenia to skupienie przedstawicieli pełnego łańcucha w celu stworzenia efektywnej siatki kontaktów.
BFFF współpracuje z przedstawicielami stowarzyszeń branżowych, organizacjami pozarządowymi, a także z organizacjami publicznymi i rządowymi, aktywnie konsultując rządowe projekty i przygotowując wykładnię przepisów. Wspiera członków w promocji ich działalności, komunikacji, udzielając wsparcia merytorycznego w zakresie zagadnień jakościowych, technologicznych oraz związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.
W Wipasz Convenience wiemy, że mrożone produkty z kurczaka utrzymują wszystkie walory smakowe i wartości odżywcze. Doskonała jakość składników, w tym tego najważniejszego – mięsa, połączona z najnowocześniejszą technologią produkcyjną gwarantuje, że danie smakuje tak samo dobrze w domu klienta, jak w uznanej restauracji. Tego właśnie szukają dziś klienci, których nawyki zostały istotnie zmienione w wyniku doświadczeń pandemicznych. Świadomi konsumenci doceniają jednocześnie wygodne formy pakowania i długi termin przydatności do spożycia, co pozwala w sposób świadomy gospodarować odpowiednią ilością produktu potrzebnego do przygotowania dania, ograniczając marnotrawstwo.
Priorytety, które wyznaczył Wipasz w swoim rozwoju, tj. wyższy dobrostan zwierząt i zrównoważony rozwój, wpisują się w politykę stowarzyszenia. Jako członek BFFF, w pełni popieramy kampanię informacyjną, którą stowarzyszenie przeprowadziło w dniach 16-25 października pod nazwą Frozen Food Revolution. Kampania była adresowana do konsumentów brytyjskich, a podnoszono w niej zalety produktów mrożonych związane z ich jakością jako pełnowartościowych dań, łatwością przygotowania prosto z zamrażalnika, ograniczaniem marnotrawstwa żywności i zużycia opakowań, słowem produktów przyjaznych środowisku. Jednocześnie podkreślano fakt, że niższa cena produktu mrożonego względem chłodzonego, wynika jedynie z tańszych rozwiązań logistycznych, transportu i składowania towaru z dłuższym terminem przydatności, a nie z gorszej jakości produktu.
Jesteśmy przekonani, że kampania promocyjna odniesie sukces, zwiększając popyt produktów mrożonych, w tym produktów Wipasz Convenience, o co będziemy zabiegać jako aktywny członek stowarzyszenia.