Aktualności

  1. Strona główna
  2. O nas
  3. Aktualności
  4. Wipasz członkiem British Frozen Food Federation

15.01.2024

Wipasz członkiem British Frozen Food Federation

Wipasz został członkiem Brytyjskiego Stowarzyszenia Żywności Mrożonej (British Frozen Food Federation, BFFF), elitarnego grona skupiającego przedstawicieli rynku żywności mrożonej. Stowarzyszenie, z ponad 75 letnią historią, zrzesza ponad 300 członków reprezentujących największych producentów, największe Brytyjskie sieci retailowe, importerów, exporterów, restauratorów, dystrybutorów, brokerów oraz podmioty związane z biznesem (np. dostawców usług logistycznych, dostawców technologii). Jedna z głównych idei stowarzyszenia to skupienie przedstawicieli pełnego łańcucha w celu stworzenia efektywnej siatki kontaktów.

BFFF współpracuje z przedstawicielami stowarzyszeń branżowych, organizacjami pozarządowymi, a także z organizacjami publicznymi i rządowymi, aktywnie konsultując rządowe projekty i przygotowując wykładnię przepisów. Wspiera członków w promocji ich działalności, komunikacji,  udzielając wsparcia merytorycznego w zakresie zagadnień jakościowych, technologicznych oraz związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy.

W Wipasz Convenience wiemy, że mrożone produkty z kurczaka utrzymują wszystkie walory smakowe i wartości odżywcze. Doskonała jakość składników, w tym tego najważniejszego – mięsa, połączona z najnowocześniejszą technologią produkcyjną gwarantuje, że danie smakuje tak samo dobrze w domu klienta, jak w uznanej restauracji. Tego właśnie szukają dziś klienci, których nawyki zostały istotnie zmienione w wyniku doświadczeń pandemicznych. Świadomi konsumenci doceniają jednocześnie wygodne formy pakowania i długi termin przydatności do spożycia, co pozwala w sposób świadomy gospodarować odpowiednią ilością produktu potrzebnego do przygotowania dania, ograniczając marnotrawstwo.

Priorytety, które wyznaczył  Wipasz w swoim rozwoju, tj. wyższy dobrostan zwierząt i zrównoważony rozwój, wpisują się w politykę stowarzyszenia. Jako członek BFFF, w pełni popieramy kampanię informacyjną, którą stowarzyszenie przeprowadziło w dniach 16-25 października pod nazwą Frozen Food Revolution.  Kampania była adresowana do konsumentów brytyjskich, a podnoszono w niej zalety produktów mrożonych związane z ich jakością jako pełnowartościowych dań, łatwością przygotowania prosto z zamrażalnika, ograniczaniem marnotrawstwa żywności i zużycia opakowań, słowem produktów przyjaznych środowisku. Jednocześnie podkreślano fakt, że niższa cena produktu mrożonego względem chłodzonego, wynika jedynie z tańszych rozwiązań logistycznych, transportu i składowania towaru z dłuższym terminem przydatności, a nie z gorszej jakości produktu.

Jesteśmy przekonani, że kampania promocyjna odniesie sukces, zwiększając popyt produktów mrożonych, w tym produktów Wipasz Convenience, o co będziemy zabiegać jako aktywny członek stowarzyszenia.